lundi 25 novembre 2013

تفسير حلم ارجوا التفسير





السلام عليكم, حلمت اني ذاهبة الى البيت وكانت هناك سيارة فخمة زي سيارات الرؤساء لونها اسود, وطويلة جدا المهم سيارة حلوة كتير كانت امام بيتنا وانا كنت ذاهبة للبيت وكان ورائي ابي وانا امشي ببطء ولما وصلت للبيت طرقت الباب وانا انظر الى السيارة فقال لي ابي ادخلي فالباب مفتوح فإنخلعت لاني كنت سرحانة في السيارة ثم دخلت البيت وجدت امي تطبخ الكسرى والمطبخ مكركب والبيت مليان باقاربنا قالتلي امي روحي واسالي جميلة (هي بتقربنا ومتزوجة) بتاكل الكسرى ولا نطبخلها حاجة اخرى فوجدتها نائمة فقلت لها لانها كانت تغمض عينيها وتفتحها( مو نايمة نوم عميق ) فقالت لي وحدة اسمها نصيرة ( هي انسة)كلام نسيتو بس المهم الي فهمتو من كلامها ما تسأليهاش لانها بتاكل اي حاجة بعدين رحت للمطبخ عشان اغسل الاواني.

آنسة , ارقي نفسي بسورة البقرة, حلتي قبل الحلم (كنت متوترة وقلقة جدا وادعوا الله ان يرزقني بزوج صالح بعدين نمت), الحلم من يومين.الله يجزيكم الجنة









via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t495668.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire