mercredi 20 novembre 2013

تفسير حلم مناام



السلام عليكم و بركاتة

شوفت اللهم اجعلة خير إني في زفاف صديقتي (صديقتي هذه سوف تتزوج إن شاء الله هذا الاسبوع) المهم احنا قاعدين بالقاعة و لقينا العروسين داخلين بس ساعتها العروسة (صديقتي تحولت لواحدة اخري هي صديقتي بس مخطوبة ) و كان فستانها روعة و كتير عاجبنى و هي سلمت عليا انا اول واحدة و انا بسلم عليها رجعت تحولت لصديقتي التي سوف تتزوج فعلا , المهم سلمت عليها و حضنتني و انا اقول لها انا اهو قولت لازم اجي و اجيت ( لأنة صارلنا كتيير ماتكلمناش) و بس

انا انسة و متخرجة و حاليا لا اعمل و صديقتي المخطوبة هذة لا تعمل و خطيبها مسافر للخارج لمدة عام و صديقتي الاخري تزوجت من كام يوم خلاص و لكن انا شوفت المنام دة قبل زواجها بيومين او ثلاثة ايام










via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t495217.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire