mercredi 27 novembre 2013

تفسير حلم تفسير حلم البقرة وجدتى وخالتى المتوفية



انا كنت ماشى بدراجة والدراجة دى كانت ملك خالى ال توفى وكنت ماشى بشارع جدى لامى ومريت من هناك لقيت زوجات ولاد عم امى واقفين بالشارع وكانت بقرة هيذبحوها مربوطة قدام بيت جدى انا والمهم عديت من هناك والطريق كان مغلق لان فى جرار حرث كبير معدى والجرار جة يعدى البقرة راحت نايمة من خوفها منة على الطريق وهوا بيعدى مشى على رجليها لاكن ما تأزت كتير وفادهها بعد ما عدى من عليها بالعجل الامامى للجرار والمهم بعد ما عدى خبط فى عامود كهرباء الشارع والسلوك قربت منى جدا ثلاث مرات او اربع مرات مش متذكر لدرجة ان بينى وبينها مسافة صغيرة جدا وكنت هموت لو لمستنى لاكن ربنا سترها والكهربا اتفصلت ومشيت لقيت جيران بيت جدى بيبعوا خضار شباب قالوا احنا شفناك لما السلوك كانت هتموتك وقولنا لهانم تخليهم يفصلوا الكهرباء بسرعة لانك كنت هتموت بسببها قولت هانم مين قالوا خالت روحت ضربة بلطف وقولت خالتى مش هانم كدا من غير القاب و قولت خد المفاتح دي اديها لخالى والدراجة ورجعت قولت لا هات المفاتيح انا هروح انا هوديها ودخلت بيت جدىوكان على حالتة القديمة من المدخل لقيت جدتى المتوفية موجود فى غرفة غير غرفتها ال كانت موجود بها وامى جالسة قصادها وراحت لما شافتنى حضتنى بقوة جدا جدا وقالت لى اش فيك جسمك نزل وشكلك نزل ومالك بيقل لية كان معاك 2000 كل شهر دلوقتى نزلت فى المال وجسمك وجلست جمبها وامى كانت قصادنا تقريبا ردت امى وقالت هوا مش شغال وبيصرف من الفلوس ال معاة وقولت لها جدتى خالى هدم البيت وجددة لية غرفتك مش جديدة راحت قالت انا ال قولت له خلي غرفتى كدا انا بحبها وكانت فرحانة جدا لما شافتنى العمر 26 اعزب ملتزم دينيا اسف جدا على طول الحلم








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t495923.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire