vendredi 22 novembre 2013

تفسير حلم قراءة الفاتحة لارتباطي غصب عني



السلام عليكم

ازيك يا ماما اسيا ..يارب تكوني خير

انا حلمت اني كنت في زيارة مع امي لوحدة صاحبتها اماراتية ..وفوجئنا بان بيتها كان غير مرتب و اقل جمالا من بيتها في الحقيقة ..حاولت ان تكرمنا علة قدر استطاعتها قدمتلنا طبق في بواقي ام على اكلت منو اناو امي عشان منكسفهاش..امي حاولت تخلص اللي هية جايه عشانو لان حسينا زوجها في البيت .. فجاة طلع و سلم علينا و فوجات انو راجل مصري ( على عكس الحقيقى..متزوجة من اماراتي ) و قالي اهلا انتي هبة ززكانو يعرفني بعدين اخو سلم عليا و قالي انا سيارتي فيها مشكلة عايزك بكرة تساعديني ننزل نشترى اللي بايظ فيها و ابتسم ( كان بيحاول يخلق عذر عشان يخرج معايا ) اتكسفت و رشحتلو اختي عشان بتفهم اكتر في السيارات رفض و اصر عليا ..تاني يوم كان هو واخوة و اهلو عندنا (في بيت لنا قديم و لا نرتاده في الحقيقة الان ) بس كان البيت نضيف جدا و الاوان فيه حلوة ..بعدين فهمت انهم بيتقدمولي و ماما بتخاول تخرجني عشان اوافق فادايقت و دخل غرفة ماما ..ماما جت وا اتخانقت معايا عشان اوافق و حاولت تضغط عليا نفسيا و طلعت .. ابو الولد جيه و قالي بتزعقو ليه ززقولتلو انا بس اتفاجئت ومحدش قالي قبلها .زقالي يا بنتي احنا مش هنجبرك ده اختيارك..بعدين شاورت مجبرة لماما اني موافقة ..وبعدها سمعتخم بيقرو الفاتحة برة..اختفو كلهم و بقيت انا و هوة و بنت خالتي على السفرة بنتغدا ..قعد يتكلم بطريقة فيها منظرة شويةي و كل اللي بيكلم فيه العفش و انة هيجيبلي اغلى حاجة..قلتلو كل ده مش مهم مش لما اعرف الاول شخصيتك !.. تهكم عليا كده انو الجوازة دي لازم تخلص في خلال ايام و هوة مش هيصبر ..سالتو انت خريج ايه .قالي ثانوية عامة بس اشتغل و كافح لحد معمل الفلوس دي كلها ..بعدين جاللو تليفون شغل قفل بعدها بيعيط و بيقولل ان المناقصة مرسيتش عليه .. بنسالو مناقصة ايه ..طلع طبقين فيهم مشاوي..طبق كل القطع فيه صغيرة بش شكلها شيك ..اخدتوا بنت خالتي و انا طبق قطعوا كبيرة و شكلها طازة و طعمها حلو بس مش متزوقة ..بنت خالتي داقت قالت خلو و انا دقت و كان حلو برضو..قال ان طبقي ده بتاعو اللي قدموا في المناقصة و اترفض ..و اترفض مشروعو..انا كنت مضايقة جدا و مصدقت قمنا من على الاكل عشان اقول لامي ازاي اتجوز حد مغرور كدة و خريج ثانوية عامة !








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t495407.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire