lundi 4 novembre 2013

هوصى قلبى ينساها



هوصى قلبى ينساها



وهكتب كنت بهواها



وهنسى انى كنت بقابلها



وبقضى يومى وياها



وكانت ايدى فى ايديها



وكنت بشوف نظرة عيناها



وهنسى انى حبيتها



وفى يوم فكرت ادخل بيتها



واهى واحدة كنت بعرفها



وكنت عايش على صوتها



وكنت بنشد فى هواها



واكتب قصايد تهواها



كنت بوصف فى عينها



فى صوتهاورموشها



فى كل اللى حواليها



كنت بقول زهره فى بستانها



وكنت بحاول ارضيها



واكتب كلام بيشجيها



هقول لقبلى ينساها



فرد قلبى وقال



هتقدر يوم تنساها



هتنسى لحظة فى هواها



هتنسى فرحه فى عيناها



ولا بسمة على شفاتيها



ولا لمسة كنت محتاج ليها



ولا كلمة كنت بتموت عليها



ولا مكالمة كنت مستنيها



ولا قصة كانت بتحكيها



بتكذبى عليا ولا عليها



ولا على الناس اللى حواليها



اكتب وقول انك بتموت فيها



وانك لسه بتخاف عليها



وانك مشتاق ليها



وانى انا نفسى ملك ليها



ليه ياقلبى بتصحى جراحى فيا



ليه بتقصد تبكى عينايا



ليه بتصحى جرح جوايا



ليه بتهين كرامتى فى هوايا



ليه بتعند مع انك انت جوايا



ايوة بحبها وهموت فى حبها



ولكن هيجى يوم وهنساها



هوصى قلبى ينساها




:004:

.

.

.
waheed hamdy










via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t493204.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire