jeudi 13 novembre 2014

تفسير حلم بتجوز جوزي مرة تانية وخاتم كبير



سلام عليكم بنت آسيا، أنا من يومين حلمت اني بتجوز جوزي و في ناس كده زي علته بس مش عارفاهم و بعدين جوزي هدالي خاتم كبير جدا بس شفاف وانا لما شفته قلت دى أكيد ذو قيمة بس هو ليه شفاف، و بعدين لقيت نفسي لابسة خاتم كبير بفص زي ذهب أبيض و عاجبني جدا و لقيت نفسي برضو لبسة خاتم تاني في ايدي التانية قديم و شبه دبلتي في الواقع بس أصغر شوية و كنت مبسوطة بيهم الاتنين، و النهارده معلش أم آسيا علشان صحيت مخضوضة شوية، حلمت اني في مكان كبير بس مش واضح و لابسة شال أبيض على رقبتي و بحاول مع ناس مش عارفاهوم الاقي السكة ففي تلات مرات بيوقع مني الشال و أرجع أدور عليه، و آخر مرة قلت خلاص أنا وصلت فمش هيوقع تاني و ربطت كده بس لما لقيتو آخر مرة قلت دى مش زي بتاعي بتاعي حرير و دى قماش بس مش مشكلة.. أنا متزوجة من سنتين من غير اولاد و عملت تلات عمليات بس ما نجحوش و انشاألله هنعيد من تاني يا رب تفسريلي و يا رب يكون خير و الله يوفقك بنت آسيا و يعطيكي العافية








via مدونة الوليد http://ift.tt/1EF45wQ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire