vendredi 21 novembre 2014

تفسير حلم ما التفسير كتب الكتاب



حلمت خير اللهم اجعله خيير




انى بفستان الفرح انا واختى ولقيتنى مع (الشخص المتقدم لى) فى بيت معرفهوش وبعدها لبست ونزلت لكى اذهب لامى فى يوم الصباحيه فأتصلت بها وانا فى الطريق وبقول لها ان محمد(المتقدم لى) بيقول لى انه كتب كتابى فقالت أمى ايوه اتكتب كتابك عليه فقلت ازاى تكتبوا كتابى من غير ما تسألوا عليه ومش تقولوا لى انه كان يوم فرحى انا معزمتش حدمن صحابى ولاخالاتى ولاعمامى ولاجدتى وكنت مستغربه فقلت لها وصلت فدخلت بيت أمى فلقيت ناس اقاربنا فسلمت عليهم انا واختى ولقيت ابن خلتى بيقول لا حول ولا قوه الا بالله تيجى يوم صبحيتك وتسيبى عريسك فقلت معلش ملحقتش اعزمكم فى فرحى فلقيت امى بتتصل بى وتقول اطلعى هاتى جوزك مش عارف الطريق هو كلمنى على المحمول فطلعت ادور ملقتهوش ولقيت صديقتى وخطيبها بيدوروا معايا عليه فقعدت اتصل بيه فرد عليا وقال لى انه روح البيت فقلت ازاى تروح وتسيبنى وكمان ماما هتزعل من الحركه ديه انك تسيبنى وارجع لوحدى فقال لا خلاص انا هاجى اخدك استنينى















via مدونة الوليد http://ift.tt/1uicyhy

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire