dimanche 1 décembre 2013

أرجو المساعده ضروري



انا متزوجه وربنا رزقنى بطفل من ثلاثه واربعين يوم بعد الاربعين انقطع عنى الدم ولكن لم اغتسل ورحت للدكتوره لأضع وسيله منع حمل (لولب)تركيب الولب بينزل دم منى فى نفس يوم تركيبه والدكتوره اعطتنى علاج لكى يوقف نزول الدم وبالفعل تانى يوم منزلش دم غير قليل فى النهار واخر الليل استحميت حموم عادى وليس اغتسال ولم يكن فى نيتى انى اغتسل خوفا انه ينزل دم تانى مع العلم ان الدم الى بينزل بعد تركيب الولب ليس دم حيض ولا دوره شهريه هومجرد بينزل مع تركيب الوسيله المهم ان بعد الاستحمام مباشره حصل جماع بينى وبين زوجى فهل هناك اثم على ولو فى أثم كيف أكفر عنه








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t496372.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire