حلمت اني كنت راجع من عند صديقي وفجأة رأيت ناس كتيرة جداً كأنهم رايحين يدفنوا شخص توفى. ولكن بعد كده شوف ابي كأنه يقود الناس دي كلها وسألته قوتله فيه ايه؟ قالي النهاردة يوم القيامة روحت انا بقيت استغفر ربنا كتير جداً.. واقول اشهد ان لا اله الا الله.... وبعد كده وانا ماشي وورايا الناس الكتير لقيت ناس زي ما يكونوا فيه شئ زي العلبة الكبيره لونها ابيض.. اللي عايز يتحاسب يدخل جواها. المهم بعد كده انا كنت في بيتنا لقيت اخويا الكبير راح دخل العلبة دي وفجأة لقيته اخفتي منها وطلع من العلبة زي دخان بسيط المهم انا حزنت عليه وبعد كده دخلت اوضه لقيته نايم فيها ورائحة الاوضه زي المسك رائحه جميله جدا
المصدر: .:: منتديات الوليد ::. - من قسم: تفسير الاحلام
via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t496409.html
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire