jeudi 31 octobre 2013

تفسير حلم تفسير حلم اسم دعاء



انا متزوجة من فترة حلمت انى شوفت اخت صحبيتى هى اسمها دعاء وعلقيتى بيها مش اووى ان تكون فى بالى واحلم بيها حلمت انى رايحة عندهم فى شقة هما وخدينا زاى نزهة ليهم كدا بيقضوا فيها وقت حلمت انى هناك انا واختى فى الحقيقة متزوجة وعندها اولااد وان دعاء هى فى الحقيقة متزوجة من قريب فى الحلم كانت مخطوبة دى هى وخطبيها عقدين حسيت انها عايزة تمشينى علشان اسبها مع خطيبها لوحدها فى الشقة والشقة بيبص فيها شايفة ادراج دوليب مفتوحة وفيها هدوم وكدا المهم لقيت ادعاء دى بتقولى هتيلى النتيجة بتعتها بتاعت الكلية هى فى الحقيقة متخرجة ومتفوقة ومهندسة فى الحلم قوتلها ماشى وهاتى بنت اختك خذيها معايا المهم عقدت تلبسيها وكدا ولقيت البت لبسة زاى بدلة اة وحاجة على بعضها والبت مش بينها منها بصيت لخطيبها وقوتلة الا يشوف البنت كدا يقول عليها دى بدله لوبطانية من كتر ماالحاجة مغطيها جسمها كلة المهم مشيت واعقدت ادوار على المحل الا هى وصفويلى اجبلها منوة النتيجة مع انى هى كانت عرفة انها ناجحة بس عايزنى اروح المحل فضلت ماشية كتير وادخل من من بيت وانزل منوة على سلم وطريق وماشية وشوفت شارع ارعفوة مكنش فى بيوت كتير ومحلات شوفتة اتعمر قولت لنفسى صحبيتى ساكنة فى الشارع دة يالاها الشارع اتعمر وبقا كلة محلات اهوا وبقا حلو وبصيت وشوفت بدلة فى ايدى بدلة عسكرية لونها زيتى وخدها فى ايدى وشوفت زاى بلويس او عساكر بيقولى البدلة دى محتاجة اتنين كبسونة سكت ومشيت وفضلت فى ايدى وتعبت من المشى وقولت المحل اهوا قدمى بس بعيد شوية وانا تعبت انا هروح قول لدعاء المحل لقيتة اقفل لقيت اختى جاية وبتقولى انا روحت اهناك وجيت بسرعة وقولت لنفسى الا ماشينى كل دة وبييص لاختى لقيتها جاية من عند البيت جديد وبعوميد كدا الاتجاة التانى اقرب شوية من المكان الا انا شيفها انا عمرى 26 سنة ولم يوجد اطفال وبدعى كتير انى ربنا يرزقنى بالذرية الصالحة وقبل النوم كنت دعيا اوووى بعد الفجر الحلم








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t492706.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire