انا حلمت انى واقفه قدام اسانسير في الكلية وبعدين بحاول افتح الاسانسير معرفتش فاتحرك وطلع بيا لان الحديد اللى قدام الاسانسير بيطلع معاه وانا كنت واقفه عليه وبعدين صحابتى نادت عليا وقالتلى متغامريش هتوقعى وقالتلى انط بسرعه قبل ما يرتفع اوى وفعلا نطيت على ارتفاع يجى 5 متر وصاحبتى مسكت ايدى لما نطيت ( ماما اسيا انا متقدملى عرسان هل ده خاص بيهم ولا ايه ) ؟؟؟
المصدر: .:: منتديات الوليد ::. - من قسم: تفسير الاحلام
via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t496417.html
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire