lundi 2 décembre 2013

تفسير حلم الاسانسير والقفز فى المنام ؟؟؟؟



انا حلمت انى واقفه قدام اسانسير في الكلية وبعدين بحاول افتح الاسانسير معرفتش فاتحرك وطلع بيا لان الحديد اللى قدام الاسانسير بيطلع معاه وانا كنت واقفه عليه وبعدين صحابتى نادت عليا وقالتلى متغامريش هتوقعى وقالتلى انط بسرعه قبل ما يرتفع اوى وفعلا نطيت على ارتفاع يجى 5 متر وصاحبتى مسكت ايدى لما نطيت ( ماما اسيا انا متقدملى عرسان هل ده خاص بيهم ولا ايه ) ؟؟؟








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t496417.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire