dimanche 29 juin 2014

تفسير حلم اللهم اجعله خير فراخ و سفر



السﻻم عليكم ورحمة الله وبركاتة





ماما اسيا ايه يعني رجل نامص حواجبه بالحلم وكانو كثير ضعيفه ... وكنت متقززه من منظرهم مع العلم الشاب ده بالواقع بينمص حواجبه لكن مش بالطريقه دي





الحلم التاني بعد صﻻة الفجر



كنت في العماره الي ساكنينها زمااان وفي المطبخ 4 او 5 صيصان صغيره وكانت فراخ دجاج الفري ... والثﻻجه كانت مفتوحه ومليانه اكل وانتهى



الحلم ده النهارده الفجر



انا وصديقتي نزلنا من سلم مباشره نزلنا على البحر وكنا نسبح ومبسوووطين وانا كنت بسبح كويس مع ان بالحقيقه ماعرفش اسبح... ومنظر الشمس روووعه .. فكان في صديقه تانيه مكنتش تسبح كويس اوي كانت بتضرب رجلي وتحاول تضايقني ... وفعﻻ تضايقت منها وسبتها ومشيت مع العلم صديقتي دي عزيزه علي اوي واهي حالي تعاني من مشاكل صحيه وتغار اذا كنا أنا وصديقتي اﻻولى مع بعض ... وفجاه لقيت نفسنا مسااافرين وفي لبنان والوضع جميل ومريح وانا نسيت البس الحجاب بس محدش كان بيبص لي كان الوضع عادي ... قلت اصﻻ مﻻمحي مش عربيه محدش بينتبه عليا ... ودخلنا السويرماركت وانا عاوزه اروح لدور التاني بس مادرتش اصعد سلم السوبرماركت وكان في شاب اسمر البشره يحاول يخفف علي بالكﻻم وانتهى



محافظة ع الصﻻه والقران ومش متزوجه








via مدونة الوليد http://ift.tt/1ofnsoM

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire