mercredi 27 novembre 2013

تفسير حلم الله أكبر مكتوبة في قطعة دهب....



أنا حلمت أني كنت مع جماعة من النساء في ساحة وخبروني أنا فلانة حامل فقلت لهم ازاي حامل وهي إمرأة كبيرة في السن ( في الحقيقة أيضاًكبيرة في السن ) وأنا أصغر منها ولم أرزق بعد وبدأت بالبكاء وخجلت من النساء ولم أريد أن يروني وأنا ضعيفة وخدتني وحدةٌ منهم اسمها كريمة ( في الحقيقة بنت جيران زمان) وواستني ومسحت دموعي...-- وبعدين رجعنا للمكان الأول وكانوا النساء راحوا، فلقيت بنت عمي امسها إبتسام هناك واعطاتني سلسلة دهب مكسرة وقالت لي انها لقيتها فقلت أنها سلسلة أختي هاجر ( متزوجة وليس لديها أطفال) وبعدين لقيت أنا قطعة دهب على شكل يد صغيرة ( تعليقة سلسلة) مكتوب عليها الله، الله أكبر, الله أكبر ...ولقيت قطعة دائرية ( أيضاً تعليقة سلسلة ) ومكتوب فيها الله أكبر، وبعدين كان راجل جنبي ( مبعرفوش ) شاف سلسلة دهب على الأرض وقال لي خوديها واخدتها، وقلت لهم أنا لازم أرجع بكرة أكيد الناس ألي ضاعت منها الحاجات دي حتيجي تدور عليها...---



متزوجة لمدة أربع سنوات

ليس لدينا أطفال

أصلي، غير محتجبة

شكراً جزيلاً










via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t495928.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire