jeudi 28 novembre 2013

تفسير حلم تفسير حلم الكشف على العذريه



حلمت اننى فى البيت ويوجد رجل يقوم بالكشف على عذريه البنت ( هو مش دكتور لكن هو متخصص فى ذلك ) وكان اسمه بشير بكر أو بشر بكر واحد من الاسمين دول مش متأكده اى واحد منهم وأختى الكبيره قالت لى اكشفى ماتعمليش زى صحبتى ريهام نسيت تكشف قبل ماتتجوز (ريهام دى لسه متجوزه عن قريب ) وفعلا كشفت وكان الكشف فى البيت لكن انا ماشوفتش عمليه الكشف نفسها وبعد ما خلص الكشف الراجل ده كتب على لوحه أنى انا بنت بكر (وكانت كلمة بكر هى اللى واضحه اوى على اللوحه ) وبعد كده ماما كانت عايزه تعطى له ثمن الكشف وكان الثمن عشرة جنيهات فأنا قلت لماما انا معايا فكه فتقريبا اعطنا له ورقتين كل ورقه بخمسة جنيهات وانتهى الحلم ....... انا عندى 23 سنه ... لا اعمل .... كنت على طهاره والحمد لله ..... متدينه بنسبه جيده ...... وحاليا متقدم لى عريس وانا وافقت عليه وماشيين فى خطوات الاتفاق واحتمال كبير خطوبيتى تكون قريبه ..... ملحوظه انا كتير بيبقى عندى زى وسواس من انى اكون فقدت غشاء البكاره دايما يجيلى الوسواس ده








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t496046.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire