mardi 5 novembre 2013

تفسير حلم حلم استخاره على عريس



حلمت بابى المتوفى معى انا واختى وكاننا ذاهبين للعزاء فى احد فاخذنى ابى الى محل حلوانى واشترى 3 علب حلوى عباره عن علبه بقلاوه وعلبه بسكويت وثالث علبه لم اتذكر مالذى كان بها وانا قولت لابى كيف نذهب الى عزاء ومعنا حلويات فلم يرد عليه واشترى ايضا سمك نييء وذهبنا الى العزاء وقام ابى بتوزيع الحلويات على الموجدين من اهلى وانا قولت له ماينفعش نوزع فى العزاء حلويات فلم يرد عليه وخلص توزيع الحلوى واعطانى انا شنطه السمك النيء وكنت حطاه على رجلى فواحدة كانت قاعدة قدامى قالت يوجد رائحة سمك وزفارة فقولت لها ماانا حاطة سمك على رجلى فوضعت شنطة السمك تحت الكرسى بتاعى علشان رائحته فكان جاءت مياة تحت ارجلنا وكانها اغرقت المكان فقام الموجودين وانا قومت ونسيت شنطة السمك تحت الكرسى ففى احد قالى اذهبى وهاتى شنطه السمك وانا بالفعل جبتها واعطتها لامى وكان امى طبخت السمك وكانت عامله عزومه

انا مطلقه منذ سنتين

هذا الحلم بعد استخارة على عريس متقدم لى ولسه لم اراة

استحلفك بالله ان تفهمينى كل مابالحلم وهل هذا العريس خير لى ام لى لانى قلقه جدا ومش عارفه اخذ قرار








via مدونة الوليد http://forum.el-wlid.com/t493445.html

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire