jeudi 20 novembre 2014

تفسير حلم ما التفسيرررر امى بنت اسيا انا اسفه على الاطاله



حلمت خيير اللهم اجعله خيير

ان لقيت نفسي بفستان ابيض (فستان الفرح) انا واختى ولقيت نفسي مع الشخص المتقدم لى للزواج فى بيت معرفهوش وبعدذلك لقيت نفسي لبست ونزلت لكى اذهب الى امى فى يوم الصباحيه فأتصلت بها وانا فى الطريق وبقول لها ان محمد(الشخص المتقدم لى) بيقول لى انه كتب كتابى وانا بقيت مراته فقالت لى أمى ايوه انتى اتكتب كتابك عليه فقلت لها ازاى تكتبوا كتابى من غير ما تسألوا عليه وازاى مش تقولوا لى ان ده كان يوم فرحى انا معزمتش حد كده من صحابى ولا خالاتى ولا عمامى ولا جدتى ازاى وكنت مستغربه فقلت لها خلاص انا وصلت عندك فدخلت فى بيت أمى فلقيت عندها ناس كتير اقاربنا بيباركولها فسلمت عليهم انا واختى ولقيت ابن خلتى بيقول لا حول ولا قوه الا بالله ازاى تيجى يوم صبحيتك وتسيبى عريسك فقلت لهم معلش ملحقتش اعزمكم فى فرحى فلقيت امى بتتصل بى وتقول لى اطلعى هاتى جوزك مش عارف الطريق هو كلمنى على المحمول فأطلعى هاتيه من برة فطلعت ادور عليه ملقتهوش ولقيت صديقتى وخطيبها بيدوروا معايا عليه فقعدت اتصل بيه فرد عليا وقال لى انا كنت نايم روحت البيت فقلت له ازاى تروح وتسيبنى وكمان ماما هتزعل من الحركه ديه انك تسيبنى وتروح وارجع لوحدى فقال لى لا لا خلاص انا هاجى اخدك



انا اسفه تماما على الاطاله








via مدونة الوليد http://ift.tt/1F3qqTi

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire