mardi 25 novembre 2014

تفسير حلم قريبه امي المتوفاه



حلمت انا ذاهبه لشقه بنت عمه امي وكانت اطراف الطريق مكسر واستغربت انها منطقه راقيه جدا ولما دخلت البيت بدات اسمي الله لاني كنت خايفه لان صاحبه البيت متوفاه والمنزل مغلق وجدت علي يميني بدل من حائط زجاج من الارض للسقف مكسور من تحت كان كان حرامي كاسره ليدخل وكان ف حرامي بيحاول يدخل فوضعت ترابيزه وعملت صوت علشان ميدخلش المهم لاقيت اخي معي وبقوله في فار تحت مشايه صغيره لما رفعها لاقاه ميت فرماه بره لكن لاقيت عين بقوله عين الفار هنا كانت عين حمراء كبيره فدخل اخي ياخدها يرميها وكان في ايده الفار كانه ارنب بعدها وجدت صوت في غرفه قريبه امي فدخلت وجدت احفادها وانا خارجه استغربت بوجود باب لم يكن موجود اساسا فاستاذنت بالدخول فوجدت قريبه امي المتوفاه امام تسريحه كانها تتزين ونظرت لي بس عيونها مغمضه فقال احد احفادها هي حست بوجودك فخرجت خايفه ووجدت نفسي نايمه بغرفتي في بيتي الحقيقي وامي داخله مسنده قريبتها المتوفاه وقالتلي مبروك وسلمت عليا بايدها فاستغربت ليش مبروك قالت كلمه سمعتها كانها شهاده بقولها انا هموت قالا لا مبروك كلمه مش فهمتها وكنت مستغربه واخبرتها اني بخاف لما بشوفها لانها متوفاه وسالتها عن حالها وانها حاليا في حاله. احسن وصحيت من الحلم مفزوعه مع العلم ان السيده المتوفاه قريبه امي وكنت صغيره مفيش علاقه بيني وبينها كتير واني لما صحيت فضلت استغفر ربنا واستعيذ من الشيطان لان الحلم شوفتها كانها في غرفتي كانت بنفس الهيئه اللي عليها الغرفه بالظبط وانا بنفس ملابسي كانه حقيقه واني اخبرتها في الحلم اني بخاف لما بشوفها وكنت في الحلم وانا بكلمها حسيت اني بتشنج ومش عارفه اكلم وبعدين بقيت عادي ووقت الحلم ةان الساعه 4:47 قبل صلاه الفجر بقليل واسفه للاطاله








via مدونة الوليد http://ift.tt/1zUc72i

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire