dimanche 2 novembre 2014

تفسير حلم العزيمه والتجمع في المنام



ماما شفت بمنامي الشاب اللي دائما بشوفه في منامي بس ماكنتش بفكر في حاجه دعيت دعاء الاستخاره ونمت وماكنتش بفكر فيه مافكررتش بعد الدعاء بحاجه دعيت ربي وعلى طول نمت شفت ان كنا كلنا الأهل مجتمعين في بيت حد من معارفنا بس مش فاكره مين من معارفنا ويمكن كنا عندهم بس شفت ان كنا مجتمعين وبعدها جاء وقت الغداء وهو جلس جنبي كل شوي يبص لي ويعدلني يمكن كأنه كنا بناكل في نفس الصحن انا وهو ولما جت وقت الرجعه قالي انا اللي بوصلك للبيت



ووصلني وكان ببيص لي لانه ماجلستش جنبه جلست ورا وماما كانت جنبه وكأنه وحده من البنات جاتني تشكتي منه قالت شفتي ضربني علشانك واخت البنت اللي اشتكت لي منه في الحلم جاتني عطتني ورقتين قلت لها ورق ايه دا قالت ورق اختبارك انتي وهو ورق نجاحكم










via مدونة الوليد http://ift.tt/1qkMqCo

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire