jeudi 20 novembre 2014

تفسير حلم الغرق



شاهدت انني امام شئ اشبة بترعه صغيرة و كان بها فتاه تقاوم الغرق ثم وجدت زميل لي فيها يقاوم الغرق فنزلت علي الحافة و اخدت اصرخ في واحد بيغرق فتنبة الناس لي ووجدتهم زملاء بينهم واحدة كانت صديقة لي فقل في نفسي هايخدوا بالهم اني بنادي علشانه فقلت بصوت عالي وفي واحدة كمان بتغرق المهم حد جة انقذةهو و البنت و كنت خايفة اقع و بعدين عرفت اطلع من حافة الترعة بعد ما كنت طلبت من حد انه يطلعني فقلت له خلاص انا عرفت اطلع وقلت هاروح ازوره فدخلت مكان كانة مستشفي و كان به زميلة قديمة لي فقلت لها جاية ازور زميلي فدخلت وجدته نائم علي سرير و البنت الاخري علي سرير و كان يتحدث لها بابتسامة ثم سكت فقلت له ازيك يا احمد و كان يرتدي قميص كاروة ازرق و كان ناشف فقال لي الحمد لله يا مروة فقلت في نفسي هو بيكلمني ببرود لية علشان منزلتش انقذة انا مبعرفشي اعوم و انتهت الرؤيا

زميلي بيننا اعجاب و كنت افكر فية و من قريب حدث بيننا كلام فكان يتكلم بطريقة لا اعلم بعدها هل معجب بي ام لا و زميلتي التي نظرت الي كانت صديقة ثم حدث خلاف فاصبحت زميلة فقط








via مدونة الوليد http://ift.tt/1qyiHeN

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire