vendredi 31 octobre 2014

تفسير حلم عزومة فى المنام



السلام عليكم,,,



انا رأيت فى منامى انى كنت انا و بابا فى فندق فى صالة الاستقبال و كنا قاعدين و جم اطفال و فيه بنت صغيرة سلمت على بابا و لاحظت انه سوستة البنطلون

بتاعت بابا مفتوحة بس الحمد الله مفيش حاجة ظاهرة لان بابا بيلبس تحت البنطلون و كنت عايزة اقولله اقفلها بس معرفتش

لان كان بيسلم على البنت و بعدين جيه واحد اسمه استاذ خالد و هو استاذى فى الثانوى فى مادة اللغة العربية و كان لابس نظارة شمس

و بعدين سلم على بابا و بعدين سلم عليا ولكنه مسك ايدى و اقعد يطبطب عليها بيده التانية فبابا مد يده علشان يفصل ايدينا و بعد كده

رجع استاذ خالد مسك ايدى تانى و يطبطب عليها و بعدين قو قالنا انه حمايا سابقا و خطيبى سابقا كانو هما و مشيوا لانه ابنه رايح يخطب او يتجوز و انا استغربت انه لحق

لقى عروسة و قلت فى نفسى متزعليش بكرة ربنا هيكرمك انتى كمان بالزوج لصالح و قالنا انه واحد صاحب بابا و اسمه عمو حسن راح معاهم الفرح , و بعدين فجاءة لاقيت نفسى فى بيتنا و الحقيقة هو بيت يختلف عن بيتنا بس ماما كانت بتنضف بتفرش البيت و كان فعلا نضيف و انا كنت غيرت هدومى و فجاءة بابا جيه و قال يالا خلصوا و انتى اطلعى من الاوضة فيه ناس عزمهم جايين و انا ارتبكت و حاولت اخلص بسرعة و اخدت هدومى و بجرى علشان اطلع من الاوضة شوفت ناس دخلت بس اللى شوفته كويس كان شاب وجهه ابيض و شعره اسود و لابس جلابية زى اللى بيلبسوها الولاد فى صلاة الجمعة و بعدين دخلت المطبخ و لقيت ابن صاحب بابا و اسمه عبدالرحمن و هو فى اولى كلية الهندسة واقف فى المطبخ ماسك ازازة كاتشب و حاطط حبة فى طبق و بقوله ماللك فيه ايه مردش عليا



انا اسفة انى طولت بس هى ديه الاحداث بالظبط اللى حصلت



انسة و الحالة الدينية : الحمد لله








via مدونة الوليد http://ift.tt/1nWIs6R

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire