vendredi 28 novembre 2014

تفسير حلم ماالتفسير



حلمت خيير اللهم اجعله خير

انى كنت فى الجامعه ولقيت عمى اسمه سعيد فسلمت عليه وكانت معاه كاميرا عايز يصورنى انا وصحابى وبعدذلك لقيت انا وأمى وابى واخواتى بيلبسوا علشان رايحين عند جدى علشان محمد(الشخص المتقدم لى) جاى هوا واهله هناك علشان يتكلموا معاه ويشفوه وانا كنت مضايقه وكنت هعيط مش عارفه البس ايه علشان اروح عند جدى فلبست بنطلون اسود وكارينه بيضه وعليها بادى اسود ولفيت الطرحه بس معجبنيش فكنت هعيط فأمى كانت لبسي فستان لونه بنفسيجى فقلعته وقالتلى خديه اهوه وهيا مضايقه انها بتدهولى وحطتهولى على السرير فلقيت نفسي ملبستهوش ولقيتنى غيرت بس الكارينه ولبستها اسودوبقى الطقم كله اسود وفيه لون دهبى كده من عند الصدر كان شكله حلو ولقيتنى فى الجامعه واهلى بيفرقوا حاجه ساقعه على خطوبتى وانا بقول ازاى وهما لسي مسألوش عليه



انا انسه








via مدونة الوليد http://ift.tt/1vUtW3f

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire