vendredi 5 décembre 2014

تفسير حلم الاستخاره ضروووري الررد



انا كنت عملت استخاره علي واحد زميلي عايز يتقدملي وبصرتحه انا بحبه

وحلمت ان انا واهي بابا وماما واخواتي معزلين في بيت تاني ونقلنا حاجاتنا في مكان الجديد وكنا قاعدين في البيت القديم ولكنه كان مفروش بسجاد بس وجت لزيارتنا قريبتنا اسمها رجاء قالتلي ورافقي وانا داخلت اقول لامي كانت في بلكونه وبتنشر الغسيل وكان مغسول ونضيف قولتلها طنط رجاء قالتلي وافقي فماما قالتلي خلاص وافقي



بعدين ابو اللي عايز يتقدملي عمل استخاره برضو وحلم ان بيت كان مهدود ومكون دور واحد بس علي الرغم منه مكون من اربعه ادور ولاقي فتحات البيت شكلها وحش وكان في عامل شغال فيه فقاله يبني مش اللي يعمل حاجه يعملها شكلها حلو قاله اذا كان عاجبكم وكمان حطيت طين في السطح وفي البيت

والبيت كان مبني من الطين








via مدونة الوليد http://ift.tt/1tSgKWs

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire