mardi 2 décembre 2014

تفسير حلم ما التفسسسسسسسسير



حلمت خير اللهم اجعله خيير ....

انى كنت راكبه جمب الشخص اللى متقدم لى للزواج فى عربيه تريله (شبه عربيه النقل الكبيرة) وهو كان سايق وانا كنت بخبئ وجهى من اصدقائء علشان مش يشفونى فنظرت وراء لقيت شابين كانوا معى فى الجامعه واحد اسمه محمود والثانى أحمد وكان معاهم بنتين قاعدين جمبهم فقلتلهم ازيكوا فرد على محمود وقالى الحمدالله وهو كان مشغول فى المحمول اللى فى يده واحمد رد على وقال لى مش زمانك كنتى مخطوبالى دلوقتى رسمى وكان لابس بدله فأبتسمت وقلتله معلش وبعدها لقيت نفسي فى بيت جديد انا واهلى وكنت عايزه انام فذهبت على السرير جمب اختى وكنت عايزة استغطى بالبطانيه فلفيت على بطنى بطنيه واختى عملت زيى واستغطينى ولقيت اخى نائم على سرير لوحده ومستغطى ....



يارب يكون خيير

انا انسه








via مدونة الوليد http://ift.tt/1pN1JbR

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire